luni, 26 noiembrie 2012

O noua zi, acelasi prieten :)



Pam...pam...O noua infatisare, dar acelasi om :) Abia in acest moment in care am inceput sa scriu, mi-am dat seama ca azi la inceputul saptamanii am luat decizia de a schimba diverse lucruri, printre care si locul in care imi voi exprima conceptele de azi.

Bine ati venit pe noul meu blog. ♥

 De ce am decis sa schimb macazul, cum s-ar zice? Pur si simplu am dorit sa va prezint o noua imagine a semnaturii mele. Desi initial am inceput cu MySignature, in cadrul careia am scris cu mare drag o lunga perioada de timp a venit vremea sa trecem la o noua infatisare si un nou look.

Un look diferit, la un nou mod de prezentare al evenimentelor la care voi lua parte.

Imi amintesc ca in momentul in care mi-am realizat primul meu blog mi-am cautat un titlu care sa reprezinte ideile si conceptul pe care il prezentam si am ales My Signature, dar mi-am dat seama acum ca aceasta denumire nu este suficienta si am ales sa trec la o etapa superioara.

Acest blog va reprezenta ideile si sentimentele mele. Abia astept sa va prezint ideile si conceptele mele pentru perioada urmatoare.

Va astept cu drag sa ma urmariti in continuare si sa fiti alaturi de mine!

Pe curand

Claudia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu