luni, 18 februarie 2013

♥ 29 ♥



Buna dimineata

18.02.2013....Si uite asa am intrat in cel de-al 29-lea an din viata mea. Niciodata nu mi-am tinut secreta varsta, si nici n-am evitat s-o spun atunci cand am fost intrebata. Deocamdata ma simt ok cu toate ca mai am momente cand ma gandesc cum va fi pe la 30 de ani, si ce o sa fie diferit.

La multi ani doar pentru mine :) Bineinteles si pentru cei sau cele care isi mai sarbatoresc astazi ziua de nastere.

De ziua mea sunt mai mult nostalgica...sau melancolica. Ma gandesc unde au trecut anii de am ajuns eu la „venerabila” varsta de 29 de ani. Si ma mai gandesc ca mai am doar un an pana la momentul critic: sperietoarea 30!  :)) Dar nu poate fii asa de rau :))

De obicei, de anul nou si de ziua mea imi fac un fel de lista cu ce imi propun in perioada urmatoare si incerc sa ma tin de ea. Ce-mi doresc cel mai mult? Pai ...sa fim sanatosi si restul vine de la sine. Sanatate, iubire, intelegere si oamenii dragi alaturi -  cu sentimentele si amintirile ramanem la urma urmei.


Imi mai propun, ca de fiecare data, sa nu ma mai enervez din orice tampenie. Cred ca stresul ne „omoara” pe toti. Iar uneori ne enervam din cele mai marunte lucruri si, sincer, e pacat! Viata trece asa de repede pe langa noi si nici macar nu ne dam seama cum pierdem multe momente frumoase datorita egoismului, invidiei, rautatii si a altor sentimente care nu isi au rostul.

Am invatat in ultima perioada ca oamenii sunt cu bune si rele, nu poti schimba un om daca nu vrea. Si in plus daca cineva nu te apreciaza nici macar pentru a n-a parte din ceea ce esti si vrea schimbare radicala nu merita atentia ta.

Daca as fii intrebata care a fost cea mai frumoasa zi de nastere de pana acum, n-aa putea sa raspund. In fiecare an am avut parte de ceva frumos, de gesturi neasteptate si de oameni care m-au imbratisat sincer. 

Nu stiu cum se face, dar de vreo 2-3 ani, cu cateva zile inainte de 18 februarie, ma cuprind niste stari tare ciudate, si asta nu pentru ca simt ca imbatranesc, ci din alte motive despre care nici eu nu stiu sa spun acum care sunt. 

Ideea este ca, parca devin melancolica putin asa inainte de ziua mea, dar cum se face 18 februarie ora 00:00 si incep sa sune telefoanele si sa vina mesajele automat mi se schimba starea si pe parcurs ce vin mesajele si telefoanele ma inveselesc din ce in ce mai tare si imi aduc aminte ca in anii trecuti zilele mele de nastere au fost probabil cele mai faine zile din fiecare an in parte si ca si ziua de astazi este din ce in ce mai faina si ca pana la final o voi putea declara cea mai faina zi din an!

De ziua mea… imi doresc emotii. Vreau ganduri bune si oameni cu suflet alaturi. 

Nu stiu daca am sa apuc sa va multumesc fiecaruia in parte pentru urari, asa ca am sa va spun aici: 

MULTUMESC! 

Un mare MULTUMESC tuturor celor care si-au rapit cateva secunde sau minute din ziua asta ca sa-mi scrie pe facebook ca sa-mi dea un sms sau chiar sa ma sune!

♥ Sa fim sanatosi, sa iubum frumos,sa avem spor in toate si sa nu uitam, din cand in cand, sa mai si zambim! ♥

De ziua mea…va imbratisez pe toti!



Un comentariu: