vineri, 22 februarie 2013

Incearca si tu : Rujul rosu


Incepand de azi am hotarat sa va lansez o noua provocare. In ultima vreme, am observat ca devin din ce in ce mai interesata de lucruri care inainte nici macar nu imi faceau cu ochiul.

Primul pe lista : rujul rosu :)

Trebuie sa recunosc inca de la inceput ca nu sunt o tipa care sa se machieze zilnic, rimelul si glosus transparent fiind pana acum ajutoarele mele de nadejde. Nu sunt impotriva machiajelor sofisticate, fiind mereu incantata cand imi realizam cate un makeup profi.

Am preferat natural beauty, dar recunosc de ceva vreme ma tenteaza tot mai tare sa indraznesc mai mult zilnic nu numai la evenimente special. Un makeup realizat corespunzator iti poate scoate in evidenta frumusetea chipului.

Si uite asa avand acest impuls am inceput sa achizitionez diverse acesorii care sa imi intregeasca trusa de makeup si am inceput sa fac experimente. Nu stiu daca am avut parte de un inceput timid sau nu, dar in prima instanta mi-am achizitionat un ruj rosu, de care m-am indragostit pe loc.

Precum o pereche perfecta de pantofi stiletto, un ruj rosu ales corespunzator poate transforma pana si cea mai simpla rochie neagra in ceva foarte chic si stralucitor !

Indrazneste sa iti depasesti limitele ! Fii unica in felul tau si pune in valoare cat mai bine calitatile pe care le detii !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu