miercuri, 10 iulie 2013

Pasiunea mea cea noua - fustele maxi



Mi-am descoperit o noua pasiune de ceva vreme si sunt tare mandra de achizitiile mele. Am descoperit ca imi plac foarte tare fustele maxi. Pana acum cateva luni nici nu ma apropiam de fuste sau rochii lungi si daca ma intrebati de ce...habar nu am...nu va pot da un raspuns concret.

Dar m-am indragostit si in curand o sa va mai arat niste combinatii pe care le-am realizat cu ajutorul fustelor maxi. ♥

Contrar asteptarilor noastre, fashion designerii propun pentru urmatoarea perioada, total surprinzator, fustele maxi.

In materie de printuri, in vara 2013 vor reintra in trend printurile polka dots, animal, florale.

Fustele maxi au fost unul din trendurile majore in vara trecuta astfel ca orice fashionista trebuie sa aiba una in garderoba. Daca te intrebai daca mai poti purta fusta sau rochia maxi in 2013, stai linistita: fustele maxi sunt unul din acele trenduri clasice care, practic, nu se demodeaza niciodata. Totul e sa stii cum s-o porti si s-o adaptezi in functie de sezon.

Alege culori si imprimeuri puternice care te vor ajuta sa te faci remarcata. O fusta alba va arata perfect intr-un look all white minimalist, in timp ce o fusta cu un imprimeu grafic in dungi alb-negru purtata cu un blazer bine croit alb va face o tinuta perfecta pentru birou. Daca alegi o fusta cu imprimeuri tribale poart-o cu un top cu un imprimeu complementar, si adauga-i accesorii statement pentru un look eclectic ce nu va trece neobservat. 

In ceea ce priveste forma fustei maxi, aceasta depinde de tipul de silueta, insa un lucru nu se schimba: talia este mereu inalta, imediat sub torace, pentru a crea un efect de alungire. Daca esti inalta, esti norocoasa: poti purta orice fusta maxi, fie ea dreapta sau ampla, pana in pamant sau imediat deasupra gleznelor. Minionelor in schimb le recomand sa poarte numai fuste drepte, care alungesc silueta, si intotdeauna cu tocuri. Pentru a crea impresia de picioare lungi, opteaza pentru o pereche de pantofi stiletto cu varful ascutit, si o fusta ce se termina imediat deasura gleznelor, lasandu-le dezgolite. 

Eu am ales pentru o zi calduroasa de vara o bluza din voal, o fusta maxi plisata, pantofi nude, cercei cu cristale Swarovski marca Demoazele Art si un plic din piele naturala realizat de Cristina Costache.

M-am simtit minunat cu alegerea facuta si promit sa postez cat mai des lookurile care ma incanta!

Pe curand !

Claudia 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu