duminică, 4 august 2013

Before 2 Fabulous


Acum o saptamana a avut loc ultima sesiune a conceptului de beauty Before 2 Fabulous. Acesta sesiune a avut loc in cadrul Scart Loc Lejer unde trebuie sa mentionez de la inceput ca au niste limonade delicioase si ochii indiscreti lipsesc cu desavarsire.

Asa cum stiti deja dintr-o postare anterioara acest concept de beauty a fost organizat de catre makeup artistul Alice Black si de aceasta data am fost si eu participanta directa.

Ca sa intelegeti mai exact ce s-a petrecut in cadrul acestui event, v-am inserat mai jos descrierea realizata chiar de Alice: 

" Concept de beauty, before & after desfasurat outdoor, in care pozele inainte/dupa nu sunt procesate. Dorinta mea a fost sa pot surprinde punctele forte ale fiecarei fete, intr-un mod natural, neregizat, fara a schimba fizionomia si fara a modifica machiajul propriu-zis in programe de editare. Prin acest proiect doresc sa sustin ideea de naturalete (asa cum arata pe ecran, arata, si live) si mai ales doresc sa sustin imbratisarea trasaturilor autentice, prin redarea unui machiaj structurat, accentuat pe tehnica conturarii si a sculptarii faciale.

Le multumesc celor 3 oameni speciali care m-au ajutat cu organizarea: Noemi Varga - asociata mea in BeautyUp, Oscar Iustin pentru fotografie si Dana Lapadatu, ajutorul meu de mare incredere care mi-a aplicat baza de machiaj :) ".

Acum sa revenim... trebuie sa mentionez i ca ceea ce imi place cel mai mult la Alice este modul sau de a fi prietenos si cum incearca sa trateze fiecare clienta ca pe ceva aparte. Incearca sa scoata ceea ce are mai frumos fiecare, subliniind in stilul caracteristic calitatile fiecareia dintre noi.

Nu stiu daca vi se pare ciudat sau nu, dar pentru mine fie ca merg la makeup, la coafor sau orice alta activitate care are legatura directa cu mine, trebuie sa am inca de la inceput un feeling pozitiv ca persoana pe mana careia trebuie sa ma incredintez are ceva aparte.

Asa a fost si cu Alice in momentul in care am cunoscut-o...A fost acel "ceva" si nu m-am inselat.

Talentul, creativitatea, seriozitatea fata de client si nu in ultimul rand, pasiunea in ceea ce faci, te recomanda ca make up artist. 

Trebuie sa recunosc ca eu de felul meu nu ma machiez foarte des. Cel putin acum vara, in afara de crema BB pe care o ador, rimel, blush si sa dau o pata de culoare prin ruj sau gloss...altceva nu prea folosesc.

In ziua cu pricina, inainte sa ajung la intalnirea cu Alice am avut de vizitat cateva locuri inainte. Caldura mare....plimbarile...aveam deja impresia ca Alice va avea mult de lucru la mine :) Cand am ajuns pe mana ei, brusc s-a facut lumina pe fata mea, ochii mei  au devenit mai veseli, genele au capatat volum si parca privirea mi-a devenit mai patrunzatoare.

Ati avut vreodata senzatia aceea de Wow...Asa m-am simtit eu in acea zi....Magia lui Alice ♥

Asa am descoperit ca pentru mine, machiajul perfect e acela care se face repede…care nu e ostentativ, dar care-mi corecteaza trasaturile cu care nu ma simt eu confortabil.

Multumesc ♥





















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu