marți, 28 aprilie 2015

♥ La multi ani, mama draga ! ♥


Inca de cand sunt mica, de fiecare data cand vad margarete automat ma gandesc la mama mea. Stiu ca ii plac foarte mult si mi-am format aceasta asociere. 
 
Margareta ne-a fost data pentru a lua seama cu totii la ce inseamna puritatea si perfectiunea intr-o lume intinata de nedreptate si pacat. Indiferent de timpul, locul sau cultura din care a facut parte, margareta s-a bucurat de o imagine care i-a fost favorabila.  

 Margareta inseamna inocenta si puritate, si pentru cel care ofera, si pentru cea care primeste. Arata stima, increderea reciproca, prietenia solida. Ea nu se reduce la mesajele de dragoste, dar este una dintre cele mai frumoase flori ale iubirii, prin semnificatiile pe care le are. Una dintre ele este: "Ai atatea calitati, cate petale are floarea", iar alta "Nici nu stii cat de frumoasa esti". 

Astazi este ziua mamei mele si ma bucur sa stiu ca o am alaturi mereu. O iubim si ii dorim din tot sufletul sa aiba parte de viata lunga, sanatate si multa fericire!

Stiu ca intotdeauna va fi cineva care sa-mi arate ca ii pasa de mine, cineva care sa ma asculte fara sa ma judece aspru si care va dori mereu binele tuturor. Vei fi mereu cea la care ma voi intoace acasa cu drag si chiar daca nu voi reusi, gandurile mele de apreciere si dragoste vor ajunge mereu la tine. 

La multi ani, mami !

Te pupam si iti trimit cele mai calde imbratisari!

Claudia  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu