marți, 12 mai 2015

Coafurile Cosanzenelor


Soarele prietenos ne bucura cu razele sale. In fiecare zi, temperaturile devin din ce in ce mai mari si cu pasi repezi o sa intram in sezonul estival.

Nu este pentru nimeni un secret ca trebuie sa acordam o atentie deosebita parului nostru in aceasta perioada. Intr-una dintre postarile viitoare o sa va impartasesc cateva trucuri pe care eu le folosesc si de care sunt foarte multumita.

Pentru astazi mi-am propus sa va impartasesc cateva idei de aranjare a parului in aceasta perioada. Sunt mare fana a tot ce tine de partea de DYI. Imi place tare mult sa incerc sa fac eu cu manutele mele.

Ce spuneti? Va surade ideea de a avea o coafura foarte stylish realizata chiar de voi? Care dintre variante vi se pare cea mai chic si pe care ati alege sa o purtati?

Eu o sa incerc si revin cu imagini.

Va astept cu detalii si pe voi.

O zi minunata sa avem! ♥♥♥

Claudia









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu