joi, 7 mai 2015

Rochiile mulate - da sau ba ?


Oficial, sezonul rochiilor s-a deschis, astfel ca e timpul sa scoatem din dulap piesele noastre preferate si sa ne bucuram de lejeritatea lor si felul in care ne pun in valoare silueta.

Majoritatea avem preferinte clare in ceea ce priveste rochiile - unora ne plac cele stramte, altele le prefera pe cele sac, unele le vrem scurte, altele lungi.

Personal, trebuie sa recunosc ca nu am o silueta perfecta si e mereu loc de mai bine. Cu toate astea imi place foarte mult sa aleg rochii mulate. Spre surprinderea mea, de ceva vreme in loc sa ma plang intruna de formele mele, am invatat sa ma imbrac in asa fel incat sa folosesc toate acestea in favoarea mea. Un sacou cambrat, o vesta cu un croi barbatesc, o jacheta de piele, o curea decorativa sau pur si simplu doar o rochie mulata dintr-un material care sa pice perfect pe silueta sunt doar cateva dintre secretele mele care imi permit sa port o astfel de piesa vestimentara.

Haideti sa ne bucuram de formele noastre si sa nu ne ferim sa purtam anumite articole vestimentare! Folosind cateva trucuri putem obtine o tinuta care nu va trece neobservata.

Va las sa admirati cateva dintre modelele care mi-au placut.

Pe curand!

Claudia












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu