joi, 4 iunie 2015

Statement sa fie!


Nu stiu la voi cum este, dar eu pana acum cativa ani nu acordam mare atentie accesoriilor, respectiv acelor detalii care fac diferenta. Treptat, am descoperit cat de mult conteaza acel 'ceva' pus la locul potrivit.

De fapt, trebuie sa recunoastem ca la baza lucrurilor fabuloase stau elemente micute care puse cap la cap ofera aceasta imagine intregita care este admirata.

De curand am urmarit filmul "Diavolul se imbraca de la Prada" si recunosc ca acelasi sentiment de neatentie acordat detaliilor si elementelor cheie din moda pe care il avea eroina filmului, il aveam si eu acum vreme indelungata. Dar pas cu pas, am ajuns sa apreciez elementele cheie ale tinutelor si sa imi dau seama cate avantaje aduce atentia necesara acordata unei tinute.

Astazi am decis sa aduc in atentia voastra colierele statement, de care sunt convinsa ca sunteti deja indragostite. Colorate sau monocrome, aceste coliere statement sunt un deliciu pentru orice tinuta.

Integrat corespunzator intr-un look, un astfel de colier transforma o tinuta obisnuita in ceva foarte chic.

Am ales cateva modele care mie personal mi-au placut tare mult.

Care este preferatul vostru?

Pe curand!

Claudia














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu