luni, 20 iulie 2015

Tinutele favorite ale saptamanii


 "Neata, somnoroase pasarele !

 Este luni si eu mi-am propus sa incep ziua intr-un mare stil...stiind ca urmeaza sa am parte de o noua saptamana plina de evenimente minunate.Haideti...curaj ! Deschideti larg ochii si sa trecem la treaba ♥

Chiar daca este luni, m-am decis sa public astazi tinutele favorite ale saptamanii care a trecut. Caldura de afara ne impinge de la spate sa alegem tinute cat mai lejere, care sa ne ajute sa trecem cat mai usor peste multele grade de afara.

Noroc ca ieri ne-am delectat cu o zi mai racoroasa. Sper sa se repete experienta periodic.

Stati pe aproape - va pregatesc surprize care mai de care mai delicioase :)

Sa aveti o zi minunat de frumoasa si o saptamana usoara!

Claudia







 Daca mai urmeaza zile cu muuultaaa caldura...cea mai potrivita tinuta este urmatoarea :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu