sâmbătă, 29 august 2015

Asteptand septembrie♥


Dragele mele,

Va spun ca astept luna septembrie in fiecare an cu mare drag ♥ Este luna sufletului meu - perioada cand toamna vine cu nuantele sale calde si se asterne peste noi.

Pana sa il cunosc pe sotul meu toamna nu reprezenta nimic. Era un anotimp fara nici cea mai mica semnificatie, momentul in care vara pleaca si natura isi pierde treptat frumoasele podoabe.

Dar m-am inselat amarnic. Toamna este un anotimp plin de frumusete, cu nuante care mai de care mai spectaculoase, cu elemente deosebite care iti incanta privirea.

Pentru mine toamna este o simfonie de culori si sentimente. Este minunat sa stii ca intr-o perioada atat de frumoasa poti trece prin cele mai emotionante clipe din viata. Toamna mi-am cunoscut alesul, tot toamna am devenit o familie si astept sa vad ce ne mai rezerva viitorul.

Pe langa partea sentimentala, recunosc ca si din punct de vedere vestimentar toamna este un paradis al culorilor. Este adevarat ca nu avem parte de o explozie de culori pasionale precum in sezonul estival, dar avem de unde alege.

Putem sa fim extrem de cochete si in perioada care urmeaza. Am ales cateva tinute care sa ne pregateasca pentru ce va urma.

Va pregatesc surprize care mai de care ♥

Pe curand,

Claudia















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu