duminică, 30 august 2015

Culorile si influenta lor asupra mea - verde ♥


Salutare :)

Zilele trecute am avut o discutie cu draga mea Andreea si am decis sa vorbesc despre influenta culorilor in viata noastra si sa va impartasesc efectul lor asupra mea.

Mereu incerc sa ma bucur de fiecare lucru simplu care imi iese in cale. Ramane la latitudinea noastra daca intr-o zi in care nu suntem in cea mai buna forma dorim sa ramanem morocanoase sau facem ceva sa indreptam situatia.

Solutiile sunt chiar sub nasul nostru. In momentul in care dispozitia mea tinde spre stadiul de " Sunt imbufnata azi...lasati-ma in pace !" aleg sa imi revin. Sincer cei din jur nu au nici cea mai mica vina si nu trebuie sa imi suporte boticul de ratusca morocanoasa.

Cel mai la indemana este sa ma asez in fata dulapului si sa aleg de acolo tinute colorate care imi aduc zambetul pe buze in secunda urmatoare.

Articolul de azi este realizat datorita Andreei si ii multumesc pentru faptul ca imi ofera mereu sustinerea si optimismul ei.

Daca am trai intr-o lume in alb si negru am fi mai agitati si mai nervosi. Este demonstrat stiintific faptul ca lumina si culorile au efecte diferite asupra afectivitatii indivizilor. Reactiile si atitudinile fata de anumite tonuri de culoare sunt cauzate de puterea pe care culorile o "exercita" asupra psihicului nostru: ele ne pot calma, relaxa sau vindeca, sau ne pot face tristi, pot induce o stare de nervozitate.

Intr-una din zilele trecute, abia intoarsa din vacanta, eram un pic debusolata aterizand in jungla cotidiana dupa frumoasele zile petrecute la mare. Cu toate ca eram toata un zambet in primele zile, usor, usor am inceput sa ma integrez in cotidian.

Stiind ca ma asteapta o zi agitata la birou am ales sa port o rochie de un verde crud, la care am asortat un pulover mov. Imi place tare mult sa fac astel de combinatii .

Verdele este relaxant si dadator de speranta, dand senzatia de prospetime si sentimentul nutritiei asigurate. Totodata, faciliteaza deconectarea nervoasa. 

Buna alegere ! In ziua aceea am trecut cu bine peste toate momentele tensionate, am reusit sa  stapanesc situatiile tensionate si nu invers.

Cand s-a apropiat momentul sfarsitului de program am decis sa merg sa ma plimb putin. Ajunsa in parc nu am avut cum sa nu incep sa observ minunatiile din jurul meu. 

Verdele are un tonus exceptional. Stiati ca persoanele care prefera verdele sunt prietenoase, perfecţioniste şi autoritare?

In prezent cea mai populara culoare folosita in designul interior si pentru decoratiuni, verdele simbolizeaza natura. Este culoarea cea mai usor de perceput pentru ochiul uman, deoarece reprezinta atat o combinatie de culoara calda (galben), cat si de culoare rece (albastru). In plus, verdele poate ajuta si la imbunatatirea vederii. Este o culoare "proaspata", cu efect calmant. 

Miresele din Evul Mediu se imbracau in rochii de culoare verde, care simbolizau fertilitatea, prin asociere cu verdele intregii naturi prospere. Verdele inchis este masculin, conservator si implica bogatie. 

Pe voi va influenteaza culorile?

Astept cu drag si parerile voastre.

Pe curand ,

Claudia 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu