luni, 10 august 2015

Start la Clean 9 detox


Buna dimineata!

Astazi sunt intr-o forma de zile mari si o sa va marturisesc de ce. De azi am spus STOP dezmatului culinar, respectiv lenevitului, si incerc cu pasi marunti sa devin mai organizata, sa mananc sanatos si sa fac mai multa miscare.Da - stiu...asa ne planificam in fiecare luni, la fiecare inceput de luna. De maine trecem la dieta...suna a cliseu.

Ei bine - eu insist si nu ma las. O sa vedem noi ce va urma :)

 Am avut o perioada extrem de grea in ultima vreme si trebuie cumva sa imi reincarc bateriile. Cum as putea sa fac asta? Alegand sa ma rasfat si sa imi acord mai mult timp mie si celor dragi.

Vreau sa ma eliberez de tot ce tine de oboseala acumulata, sa am energie si sa incep sa ma bucur din nou de tot ce ma inconjoara.

Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti nevoia sa faceti ceva doar pentru voi?

Cel mai la indemana lucru pe care l-am simtit ca il pot face este o cura de detoxfiere, pe care am decis sa o incep de azi. Am un pic emotii, sper sa nu am tentatii, dar am incredere in mine ca voi avea rezultate foarte bune.

Acum o perioada am scris un articol despre detoxifiere. Detalii gasiti aici.

M-am hotarat sa fac asta si cu ajutorul primit din partea  Andreei Gruia , iata-ma in prima zi a programului Clean 9 Detox. Detalii despre program gasiti aici sau contactand-o direct pe Andreea Gruia, care este o persoana extrem de draguta si cu siguranta va va ajuta cu informatiile necesare.

O sa pregatesc un jurnal virtual in care o sa trec toate impresiile mele legate de acest program si binenteles starile prin care o sa trec. Eu zic ca o sa am o experienta interesanta si abia astept sa vad rezultatele.

Sa imi tineti pumnii si ne auzim in curand cu rezultate si impresii!

Sa avem o saptamana extrem de frumoasa!

Claudia 



3 comentarii:

  1. Iti doresc sa te tina Claudia . Abia astept si eu sa nasc sa mai scap de kg astea insuportabile ...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa te tina Claudia . Abia astept si eu sa nasc sa mai scap de kg astea insuportabile ...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult! Si eu sper sa ma tina. Iti doresc nastere usoara si multa sanatate ! Sunt convinsa ca apoi vei da jos si poate experienta mea te va ajuta. Cel putin sper ca sa va ajut cu cat mai multe detalii utile. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere