joi, 17 septembrie 2015

Am CURAJ sa alerg ♥



Salutare :)

Inca de cand eram mica, parintii mei m-au invatat ca nimic nu este imposibil si acest lucru m-a ajutat enorm in viata pana acum. Chiar daca am avut momente mai dificile, am trecut peste cu fruntea sus si mereu am luat partea pozitiva din orice intamplare.

Imi plac provocarile si in special daca trebuie sa trec prin ele alaturi de oameni minunati de la care am ce sa invat.

Astazi vreau sa va vorbesc despre un lucru extrem de frumos in care am decis sa ma implic si pe care sper sa il duc la sfarsit cu rezultate pozitive.

Alaturi de Andreea , m-am implicat in programul numit CURAJ in care o sa fim sub supravegherea Dianei Amza si o sa invatam cum sa includem sportul in viata noastra. O sa ne introducem un obicei sanatos care ne va aduce multe avantaje. Sunt convinsa de asta!

Impreuna cu Diana, ne-am stabilit urmatoarele obiectivele:

- Andreea isi doreste sa ajunga sa alerge 10 km;
- iar eu doresc sa implementez obiceiul alergarii in viata mea.

Timp de o luna, Diana ne va sprijini si ne va ajuta sa indeplinim aceste obiective. Ne-a realizat un plan personalizat pe care il vom parcurge de-a lungul perioadei 15 septembrie - 15 octombrie. O sa va tin la curent cu evolutia noastra.

Abia asteptam sa imi gasesc putin timp liber sa profit de vremea minunata, sa ma bucur de prezenta unor persoane pozitive, care te incanta cu prezenta lor.

Multa voie buna, multe zambete, energie cat cuprinde si sa trecem la atac!

Marti a fost prima zi din cadrul acestui antrenament si  la prima alergare: bifata am avut 3km750m alergare si 1km 250m mers. Total 5 km :)

Pentru inceput eu zic ca este destul de bine. Voi ce parere aveti?

Am rugat-o si pe Andreea sa ne dea cateva sfaturi referitor la partea de nutrienti si suplimente care ne pot ajuta in astfel de situatii.

Iata recomandarile Forever Living Products:

Forever Lite Ultra Vanilla with Aminotein - este completarea perfectă a stilului de viaţă Forever Living. Forever Lite Ultra® cu Aminoteină® îmbină o nouă tehnologie şi o nouă mentalitate pentru a contribui la menţinerea unui regim şi a unui stil de viaţă sănătos.

 Două cocteiluri Forever Lite Ultra®, preparate cu lapte degresat, conform indicaţiilor, asigură 100% din necesarul zilnic recomandat de vitamine şi minerale. Forever Lite Ultra® furnizează 18 aminoacizi importanţi, inclusiv cei esenţiali, neesenţiali şi cu lanţ ramificat;

Forever Freedom - combină Gelul Stabilizat de Aloe Vera cu gust plăcut de portocală, cu substanţe necesare menţinerii mobilităţii şi bunei funcţionări a articulaţiilor.

Sulfatul de glucozamină şi cel de condroitină sunt substanţe naturale ce contribuie la păstrarea structurii şi gradului de hidratare a cartilajelor, aceste “amortizoare de şocuri” ale organismului. De asemenea, aceste substanţe ajută la păstrarea vâscozităţii adecvate a lichidului lubrifiant din articulaţii, ceea ce permite glisarea liberă a unei suprafeţe deasupra alteia. Pe măsură ce organismul îmbătrâneşte, capacitatea de a produce substanţele necesare unui cartilaj sănătos scade, ceea ce duce la uzura articulaţiilor.

120 ml de Forever Freedom asigură cantităţile uzual recomandate pentru sulfatul de glucozamină (1500 mg), sulfatul de condroitină (1200 mg), plus 750 mg MSM şi 250 mg vitamina C.

În combinaţie, sulfatul de glucozamină şi sulfatul de condroitină, vitamina C şi MSM-ul constituie prima linie de apărare împotriva deteriorării articulaţiilor.

Pentru postarea de astazi, Diana mi-a pregatit un bonus pentru cei care iubim alergatul - cum sa realizam un shake delicios care il putem bea dupa antrenament si care ne ajuta sa ne refacem.

Detalii gasiti aici.

Trebuie sa va las acum -  ma pregatesc pentru o zi lunga pe care o sa o inchei glorios :) Ei da...azi aleg un obicei sanatos , care sper sa devina o constanta in viata mea!

O sa merg sa ma vad cu trupa vesela!

Pe curand si pana atunci va las sa va delectati cu cateva poze pe care le-am realizat inainte de antrenament!

Claudia







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu