marți, 15 septembrie 2015

Momente de rasfat


Salutare, dragele mele!

Avand in vedere ca in ultima vreme am primit mesaje de la voi intrebandu-ma ce produse folosesc pentru ten si alte trucuri de infrumusetare , am decis sa lansez Momente de rasfat.

Din categoria "Am testat si mi-a placut" , prin intermediul acestei serii de articole o sa va recomand ce produse folosesc si poate o sa va fie utile.

In ultimele luni atat eu, cat si sotul meu, incercam sa folosim pe cat se poate produse care sa nu contina atatea chimicale si care sa cuprinda cu adevarat calitatile plantelor.

Deoarece am trecut de ceva vreme de pragul a 30 de ani, recunosc ca am inceput sa acord mare atentie tenului meu. Sunt mereu atenta ce produse aleg asftel incat tenul meu sa se bucure de produsele alese.

Nu cu multa vreme in urma mi se intampla ca multa lume sa ma intrebe ce fac in poze pentru ca am tenul asa luminos. Ei bine da...La inceput ma distram si le raspundeam in gluma...Sunt indragostita - acesta este raspunsul ♥ Stralucirea vine din acest motiv ♥ 

Da...este adevarat faptul ca fericirea se cunoaste pe chipul nostru - cei care ma cunosc stiu despre ce vorbesc, dar sa va spun acum care este secretul. 

Cunoscand-o pe Andreea Gruia  si produsele de la Forever Living Products zici ca am descoperit o cutie cu bunataturi de care nu ma mai satur si nici nu stiu ce sa aleg mai intai.

Am ales produse pe care le-am testat si despre care am decis sa va vorbesc. 

Eu ,personal, am tenul uscat si am nevoie de multa hidratare. Tenul meu este practic ca un  burete care absoarbe tot. M-am decis sa incerc , la recomandarea Andreei, produsele Aloe Fleur de Jouvence („Floarea Tinereţii”). Ei bine...aceasta gama de produse isi merita numele pe deplin.

Aloe Fleur de Jouvence („Floarea Tineretii”) este unul dintre cele mai eficace programe de infrumusetare cu efect reparator : sase produse , fiecare cu propriul rol in cadrul unui regim complet de ingrijire a tenului.Colectia, elegant prezentata intr-o trusa superba, mai contine o oglinda, o doza-mensura si o pensula pentru aplicarea mastii. 
Numai cand le vezi te simti ca o printesa care urmeaza sa fie rasfatata.
Produsele din trusa Aloe Fleur de Jouvence au fost concepute cu mare grija, acordandu-se atentie fiecarei etape de ingrijire zilnica a tenului. Compoziţia acestor produse aduce în prim plan gelul stabilizat de Aloe vera, acidul hialuronic (factor natural propriu celulei), elastina hidrolizata şi colagenul nativ, de cea mai buna calitate.
Programul preventiv si reparator Aloe Fleur de Jouvence propune un regim de ingrijire cotidiana, in scopul mentinerii  frumusetii, tineretii, prospetimii, tonicitatii si luminozitatii tenului.
Cum le utilizam? Extrem de simplu. Va creati propriile momente de rasfat. Iata pasii:
  • Curatare - demachiere dimineata şi seara cu Aloe Cleanser;
  • Tonifiere - improspatare dimineata si seara cu Rehydrating Toner;
  • Aplicarea mastii Mask Powder preparate cu Aloe Activator, de 2-3 ori pe saptamana;
  • Aplicarea emulsiei Firming Day Lotion dimineata.
  • Aplicarea cremei Recovering Night Creme seara.
Dupa utilizarea acestor produse, am mereu senzatia unui ten proaspat, care este luminos si care se bucura de ceea ce ii ofer.

Pe langa produsele Aloe Fleur de Jouvence, mi-am mai luat si urmatoarele produse, care sunt apreciate si de sotul meu, nu numai eu ma bucur de ele :

Aloe Ever-Shield Deodorant Stick - pe care il ador deoarece : imi ofera protectia necesara pe durata intregii zile, nu lasa urme pe haine, are un parfum discret si o formula delicata , pe baza de gel stabilizat de Aloe vera, nu contine nici una dintre sarurile de aluminiu prezente in multe produse similare existente pe piata;

Pasta de dinti Forever Bright - ofera o senzatie de prospetime si cel mai important lucru este ca poate sa fie folosita si de cei mici. Este combinatia perfecta dintre calitatile miraculoase pe care le au Aloe Vera si menta.

Daca va intereseaza acesta gama de produse o puteti contacta pe Andreea Gruia.

Voi ce produse utilizati si care este secretul vostru?

Va astept cu mare interes mesajele si pentru alte detalii ma gasiti aici.

Pe curand,

Claudia



Daca tot mi-am aplicat masca de la Forever Living Products este momentul unui selfie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu