vineri, 9 octombrie 2015

Am curaj sa alerg ♥♥♥♥





Am ajuns aproape la finalul programului CURAJ :) Mai sunt cateva zile si deja am trecut peste aproape o luna de antrenamente.

Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul si cum treptat am ajuns la sfarsitul acestui program, care mi-a placut enorm si pe care il recomand cu mare drag. Nu este usor, dar nici imposibil. Trebuie sa iti doresti sa incerci si apoi categoric nu are cum sa nu iti placa. 

Stateam zilele trecute si ma gandeam ca acest program a picat la tanc pentru mine : m-a ajutat sa imi canalizez energia pozitiva, sa ma bucur de vremea de afara, sa dau la o parte energia negativa de peste zi si sa cunosc oameni minunati.

A fost o experienta tare draga mie si ma bucur ca am ajuns sa afirm ca tura de alergat de trei ori pe saptamana devine una dintre activitatile mele preferate. Stiu ca zilnic ne acapareaza capcanele cotidianului si uneori efectiv nu ai cum sa scapi din mrejele ei, dar trebuie sa iti acorzi acest mic rasfat!

Recunosc...si eu am un program extrem de incarcat, dar imi doresc atat de tare sa ajung la tura de alergat incat nimic nu imi sta in cale. Sunt si momente cand nu imi ies planuri , dar recuperez :)

Vointa este cea care ne determina sa ajungem departe! 

Vreau, pot si o sa reusesc!

Ai CURAJ sa alegi ceea ce iti place!

Asa cum ne-a obisnuit, Diana a pregatit o noua surpriza pentru noi.

Accesand aici o sa vedeti cateva exemple de exercitii de incalzire a organismului inainte de alergare.





PS : daca doriti mai multe detalii despre acest program de antrenament va astept cu drag sau o puteti contacta direct pe Diana , mentorul meu in aceasta placuta initiativa.

Si cum este absolut necesar sa stim cateva detalii si despre partea de suplimente si nutrienti, iata si recomandarea Andreei din partea Forever Living Products:

Forever Aloe Vera Gel - este primul produs care a primit recunoaşterea Consiliului Ştiinţific Internaţional pentru Aloe, instituţie abilitată să certifice calitatea produselor pe bază de Aloe vera. Prezenţa pulpei şi a sucului autentifică Forever Aloe Vera Gel ca fiind identic cu sucul ce se obţine direct din frunză.

Imaginaţi-vă că tăiaţi o frunză proaspătă de aloe şi savuraţi sucul direct din plantă. Forever Aloe Vera Gel este, cu adevărat, una dintre băuturile nutritive cele mai naturale pe care le puteţi consuma.

Forever Aloe Vera Gel poate fi consumat zilnic, ca atare sau în amestec cu suc natural de fructe, şi rămâne unul dintre cele mai valoroase suplimente alimentare.

Aloe MSM Gel - Dacă doriţi calmarea rapidă a durerilor, folosiţi cu încredere Aloe MSM Gel. MSM este abrevierea pentru Metil-Sulfonil-Metan, o formă de sulf organic, prezent în majoritatea organismelor vii. Sulful este a treilea element ca pondere în structura organismului uman.

Un alt ingredient-cheie al acestui produs este gelul stabilizat de Aloe vera. Aloe MSM Gel combină calităţile acestor componente cu cele ale extractelor vegetale şi ale altor ingrediente renumite pentru uşurarea durerilor.


Pe curand si promit ca saptamana viitoare sa revin cu mai multe detalii :)

Claudia 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu