duminică, 4 octombrie 2015

Miros de octombrie




Am ajuns in luna octombrie de cateva zile. Am pasit incet, bucurandu-ma de aromele toamnei si nuantele sale. Orice peisaj pe care il zaresc imi bucura inima si ma simt de parca am aterizat in cel mai minunat loc. Cromatica superba este tot ce imi puteam dori sa admir in plimbarile mele, iar toamna imi place din ce in ce mai mult.

Nu pot sa cred ca pana acum cativa ani treceam una pe langa alta ca doua straine, dar am deschis ochii larg si am inceput sa o iubesc. 

O daaa...adevaratul motiv care m-a determinat sa deschid ochii si sa ma invat sa ma bucur de frumusetea toamnei... ai fost tu, dragul meu! Cele mai frumoase cadouri ale vietii le-am primit toamna. Avea sa imi ofere atatea. A asteptat doar sa ii acord o privire si sper ca in continuare sa ma uimeasca in modul acesta atat de minunat.

Oare ce suprize imi mai pregatesti, draga toamna ?

Ador soarele care ne atinge timid si vantul care adie molcom, valsul frunzelor te imbie la dans, plimbarile alaturi de alesul inimii sunt cadoul binemeritat dupa o zi lunga, dovlecii portocalii sunt extrem de haiosi si mirosul de octombrie este cel de care vreau sa ma bucur mai mult ca orice.

Sa ne bucuram de zilele care urmeaza! In ciuda faptului ca in ultima vreme sunt implicata in  diverse, incerc sa reusesc sa imi acord placerea de a sta cateva momente si sa admir frumusetea toamnei.

Pe curand!

Claudia 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu