joi, 12 noiembrie 2015

Home deco - pasiune pentru alb



Locurile luminoase ma atrag si imi inspira liniste. In momentul in care a trebuit sa ne achizitionam o locuinta, acesta a fost motivul principal pentru care am decis ca acel loc o sa fie pentru noi acasa.

Cu cat mai multa lumina, cu atat mai bine pentru mine. Dimineata, nici nu exista sentiment mai placut cand razele soarelui patrund in incapere. 

De curand, a trebuit sa ma decid la nuantele usilor din apartament si am ales sa fie albe, desi inca nu imi pot imagina cum o sa arate rezultatul final. Da, stiu ca sunt mai greu de intretinut poate, dar imi place extrem de mult aerul chic pe care il are o astfel de incapare. Cel mai mare avantaj este ca poti jongla cu obiectele decorative.

Abia astept sa vad cum se va transforma apartamentul dupa noua sesiune de renovari!

Pe curand!

Claudia 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu