duminică, 24 ianuarie 2016

Ciorapii - un detaliu important din garderoba noastra


Avand in vedere ca sunt o mare fana a rochiilor si fustelor, trebuie sa recunosc ca pun mare pret pe ciorapii alesi. Chiar daca uneori imi vine sa aleg numai ciorapi negri si mati, trebuie sa recunosc ca am o colectie impresionanta de ciorapi : cu imprimeu sau simplii, colorati, nude sau negri. 

De-a lungul timpului mi-am dat seama ca sunt un detaliu extrem de important in garderoba unei femei si decat sa investesti in n perechi, care se rup de la prima purtare, mai bine faci un efort si ai parte de calitate si perioada de utilizare mai buna.

In momentul in care aleg dresurile, trebuie sa tinem cont de faptul ca la final picioarele noastre vor fi frumos imbracate si va trebui sa ne ofere confort.

Daca alegi sa porti dresuri, fa-o deliberat. Nu te ascunde in spatele unui dres nude 15 den. Alege in schimb un dres colorat cat mai gros, sau texturat.

Poarta-le in tinute casual de zi, combina imprimeurile, culorile si texturile pentru un look modern, in tendinte.

Daca vrei sa poti un dres la o rochie de seara, alege unul cu un model delicat. Cele mai sexy sunt dresurile negre care au o linie fina, neagra, desenata pe spate. Sunt irezistibili in cobinatie cu o 'little black dress'. Poti sa porti chiar si dresuri tip plasa, atat timp cat ochiurile sunt foarte mici si dese.

Am ales cateva modele care mi-au placut.

Voi ce alegeti?

Pe curand,

Claudia 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu