marți, 26 ianuarie 2016

Ulyana Sergeenko - designer vestimentar


Pe Ulyana Sergeenko am descoperit-o cu ceva vreme in urma si treptat a ajuns in topul preferintelor mele in materie de fashion. Toate creatiile sale mi se par deosebite, avand un stil aparte si fiecare piesa vestimentara pare rupta dintr-o poveste.

Scormonind prin arhiva de pe computer, am descoperit imagini cu o colectie mai veche a ei si mi-am dorit sa vi le impartasesc.

Materialele alese si croiala eleganta fac din fiecare piesa vestimentara o adevarata bijuterie plina de stil si eleganta. De fiecare data cand privesc imagini cu munca Ulyanei mi se par extrem de feminine, manechinele putand fii asemanate cu niste papusi de portelan.

Accentul pus pe detalii face diferenta in cazul Ulyanei. Nu ii este frica sa combine elemente care nici nu ti-ar trece prin minte ca ar avea un impact major.

De la a coase propriile rochii, Ulyana a ajuns un designer recunoscut la nivel mondial.

Ce parere aveti de creatiile Ulyanei?

Pe curand,

Claudia 






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu