marți, 15 martie 2016

Pasiune mea este ....


Lumea asta mare ne ofera atatea posibilitati care ne fac fericiti. Imi face mare placere sa descopar pas cu pas cat mai multe detalii marunte in jurul meu care sa imi bucure sufletul. De cand au aparut Demoazelele si pasiunea mea pentru handmade, viata mea s-a schimbat enorm. Mi-am dat seama ca trebuie doar sa deschid ochii larg si sa apreciez tot ce imi apare in cale.

Demoazelele mi-au oferit si cel mai mare dar : acela de a cunoaste oameni minunati, cu diverse pasiuni de la care am avut de invatat multe. Imi place sa le ascult povestile, uneori sa ma regasesc in anumite detalii si sa ma bucur de faptul ca am avut placerea sa cunosc persoane deosebite.

Da, recunosc...pasiunea mea m-a adus aici si vreau sa cunosc si alte persoane care au diverse pasiuni si care doresc sa impartaseasca povestea lor. Niciun lucru maret nu a a fost realizat fara pasiune.

Imi doresc sa lansez o serie de articole in cadrul carora sa va prezint oameni talentati, care lucreaza cu pasiune sa isi realizeze visul . Haideti sa ne cunoastem!

Esti pasionata de balet? Iti place sa canti? Realizezi rochii sau iti place sa mesteresti diverse accesorii? Te visezi un mare sportiv? Colectionezi ceva deosebit? Iti place sa gatesti?...sau sa scrii?

Tu ce pasiune ai? Care este visul tau? Vrei ca si ceilalti sa cunoasca povestea ta? Nu ramane decat sa imi trimiti un mail pe adresa demoazele.contact@yahoo.com.


Abia astept sa va cunosc povestile ♥ 

Pe curand, 

Claudia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu