miercuri, 9 martie 2016

♥ Unica in felul meu - Diana Amza ♥









Salutare :) 

A sosit momentul sa va prezint inca o persoana deosebita , Diana Amza. Pe Diana am cunoscut-o printr-o intamplare frumoasa si ma bucur nespus ca a aparut in calea mea. Sunt convinsa ca in momentul in care veti termina de citit aceste randuri o sa o indragiti la fel de mult ca si mine.

Diana este genul de om pe care il placi din prima clipa. In momentul in care o cunosti si incepi sa discuti cu ea, iti dai seama cata energie pozitiva si bunatate raspandeste in jurul sau. 

Cu siguranta v-o amintiti din articolele trecute. Detalii gasiti aici.

Sincer, mi-a placut enorm modul in care Diana a dezvaluit raspunsurile la intrebarile mele. O sa o descoperim pe Diana asa cum este ea in viata de zi cu zi si cum reuseste sa se imparta intre : rolul de mama, pasiunea sa pentru alergat, public speaking si alte elemente care fac parte din universul sau.

Spor  la lecturat ♥

*************


CG : Pentru cei care nu te cunosc, vreau sa te rog sa ne faci o scurta prezentare a ta. 

DA : În primul rând aş vrea să îi salut pe toţi cititorii tăi şi să îţi mulţumesc ţie pentru oportunitatea de a oferi acest interviu. Îţi mulţumesc în egală măsură pentru întrebările pe care ai ales să mi le adresezi, la o primă citire m-au bulversat şi m-au făcut să îmi spun: “Astăzi voi reflecta profund asupra vieţii mele!” .

Mă numesc Diana Amza şi în viaţa de zi cu zi am nenumărate roluri. Rolul care îmi place cel mai mult este acela de mamă. Aproape toate deciziile pe care le iau o au pe fetiţa mea Ana în spatele lor. De foarte multe ori mă surprind întrebându-mă dacă proiectul în care investesc energie sau obiceiul pe care îl practic va contribui ca lumea Anei să fie mai veselă şi mai frumoasă. În acelaşi timp, sunt mult mai mult decât mamă: sunt speaker motivaţional, sunt trainer, sunt mentor pentru alergare, sunt consilier pentru dezvoltare personală, sunt performance coach.

CG : Cum arata o zi obisnuita din viata ta?

DA : Sunt moderator în comunitatea 5AM Club - clubul oamenilor care se trezesc la 5:00 dimineaţa pentru a-şi spori productivitatea, aşadar câteva zile pe săptămână încep pentru mine la ora 4:00, când mă trezesc pentru a  pregăti sesiunile de moderare care se desfăşoară între 5:00 şi 7:00 dimineaţa.

Restul zilelor le încep la ora 6:00-7:00 dimineaţa. Sunt un om al tabieturilor, aşadar îmi beau paharul cu apă plată la temperatura camerei, fac o rapidă verificare a corespondenţei pe mail, îmi iau micul dejun, refelectez la ziua pe care o am în faţă, îmi clarific priorităţile, am grijă ca alegerile zilnice să fie aliniate la obiectivele mele pe termen lung, după care o trezesc pe fetiţa mea Ana, o pregătesc şi o conduc la grădiniţă.

Apoi merg în parc, pe malul râului Bega, unde am sesiunile de alergare cu fetele care sunt înscrise în programele mele de alergare.  Ulterior mă focusez pe celelalte proiecte profesionale (vorbit în public, organizat de evenimente, impresariat). În ultimul timp, prânzul l-am dedicat întâlnirilor de networking, adică întâlnirilor cu actuali şi viitori colaboratori alături de care creez şi dezvolt proiecte noi.

Am grijă să aloc timp zilnic cititului şi de regulă aleg să citesc autori care sunt cu 100 de paşi înaintea mea pe drumul pe care îmi doresc să merg pentru a prelua din înţelepciunea lor şi pentru a-mi lărgi propria perspectivă asupra lucrurilor.

La ora 17:00 o iau pe fetiţa mea Ana de la gradiniţă, iar dupa-mesele i le dedic aproape în totalitate ei, mergem la înot, mergem în parc, mergem la joacă cu alţi prieteni. Încerc să menţin echilibrul între viaţa profesională şi cea de familie, este foarte important pentru mine să existe armonie între cele două, să nu progresez doar într-o direcţie şi să o neglijez pe cealaltă. 

CG : Care sunt valorile dupa care te ghidezi in viata? 

DA : Principalele valori după care îmi ghidez viaţa sunt: libertatea, integritatea, excelenţa, contribuţia şi familia. 

CG : Crezi in destin sau nu? 

DA : Nu, nu cred că direcţia vieţii noastre este trasată, ci cred că în fiecare moment al vieţii avem posibilitatea de a alege între o multitudine de direcţii. Cred în liberul arbitru. Alegerile pe care le-am făcut în trecut ne-au condus la prezentul pe care îl trăim astăzi. Dacă prezentul ne nemulţumeşte, e un semnal că trebuie să începem să alegem diferit pentru noi astfel încât să ne creăm un viitor diferit. Trecutul nu este egal cu viitorul, în orice clipă putem decide să ne schimbăm cursul vieţii. Noi avem creionul în mână şi putem să scriem povestea vieţii noastre exact aşa cum ne dorim.


CG : Care a fost primul tau contact cu alergatul? 

DA : Primul meu contact cu alergatul a fost în anul 2013 când fetiţa mea împlinea vârsta de 1 an. Atunci am început să alerg pentru a scăpa de surplusul de 20 kilograme pe care îl acumulasem. Eram într-o perioadă a vieţii în care mâncam foarte mult pe baza emoţională. Se fac aproape 3 ani de când menţin acest obicei constant în viaţa mea pentru că mi-a adus beneficii nu doar pe latura fizică (kilogramele în plus s-au topit foarte uşor), ci în special pe latură emoţională. Alergatul mă relaxează, mă linişteşte şi mă ajută să îmi menţin o permanentă stare de încredere în viaţă.

CG : Ce inseamna conceptul de viata sanatoasa pentru tine? Dar viata echilibrata? 

DA : Pentru mine viaţa sănătoasă înseamnă bunăstare fizică, psihică şi emoţională. Ştiu că duc o viaţă sănătoasă când fizicul îmi permite să desfăşor absolut toate activităţile pe care mi le doresc (drumeţii, alergări, mers cu bicicleta, înot, sporturi extreme), psihicul este liniştit, iar emoţiile resimţite sunt de bucurie şi recunoştinţă. O viaţă echilibrată este o viaţă în care acorzi importanţă tuturor aspectelor vieţii, nu doar unuia în detrimentul celorlalte, adică ai grijă şi de carieră, dar şi de copii, de alimentaţie, de sport, de relaţiile sociale. Orice discrepanţă majoră între aceste arii va instala frustrări, pe când menţinerea lor în echilibru va genera un sentiment de împlinire.


CG : Cum ai ajuns sa ai contact cu partea de public speaking? 

DA : După ce mi-am împins limitele în alergare din ce în ce mai mult (distanţa cea mai lungă alergată până în prezent este de 100 kilometri) în mine a apărut nevoia de a împărtăşi oamenilor din jurul meu ceea ce alergarea m-a învăţat, de la beneficiile resimţite, la depăşirea limitelor, stabilirea de obiective, vizualizarea rezultatului final, încrederea în forţele proprii, dezvoltarea personală prin plonjarea în necunoscut, nebunie şi curaj .

Am început pur şi simplu să vorbesc oamenilor despre experienţele pe care le-am trăit şi lecţiile pe care le-am învăţat.

Ulterior m-am înscris şi într-un club local (Toastmasters Entrepreneurs Timişoara) unde îmi exersez şi dezvolt în continuare abilităţile de vorbitor în public. 


CG : Optimismul tau este molipsitor. Care este secretul dozei tale de optimism si pozitivitate?

DA : Mă menţin veselă, optimistă şi pozitivă pentru că am învăţat să spun DA activităţilor, proiectelor şi persoanelor care mă entuziasmează şi sunt importante pentru mine şi NU celor care îmi dau o senzaţie corporală de nepotrivire (o strângere de stomac). Acum am mare încredere în semnalele pe care le primesc din interiorul meu. Printre multe altele, alergarea m-a învăţat să fiu mai în contact cu propria persoană şi să îmi ascult vocea interioară.

CG : Esti o persoana extrem de motivata si alaturi de tine oricine simte ca poate realiza lucruri marete, datorita entuziasmului tau. Consideri ca orice vis se poate indeplini? 

DA : Astăzi trăiesc cu convingerea că orice vis se poate îndeplini şi că limitele a ceea ce noi putem deveni sau face sunt acolo unde le stabilim. De aceea acord mare importanţă imaginării vieţii pe care îmi doresc să o trăiesc. Am învăţat să îmi dau din nou libertatea să visez cu ochii deschişi ca şi cum nu ar exista limite. Este primul pas spre a trăi acea viaţă. Odată ce o văd cu ochii minţii, este doar o chestiune de timp până să o transform în realitate (acţionând cu încredere în direcţia ei).   



CG : Ce planuri ai pentru viitor? Daca ai de luat o decizie importanta - iti place sa analizezi sau iti asculti primul instinct? 

DA : Când am de luat o decizie importantă îmi ascult primul instinct . Dacă simt o senzaţie de bine şi de entuziasm în corp, ştiu instant că direcţia este potrivită pentru mine. Cu cât analizez mai mult, cu atât îmi vin gânduri care încearcă să mă convingă să renunţ la ea. De aceea acţionez fără să stau prea mult pe gânduri .

În viitorul apropiat îmi doresc să ofer şi mai mult oamenilor pe latura de vorbitor motivaţional şi Life & Performance coach.

CG : Increderea in sine – un subiect sensitiv pentru multe persoane. Ce parere ai despre acest subiect si ce sfaturi ai pentru persoanele care nu au destula incredere in ele? 

DA : Din punctul meu de vedere, singurul remediu pentru lipsa de încredere în sine este acţiunea.

Toţi suferim la un moment dat al vieţii noastre de această “boală”. Oricât de zdruncinaţi suntem, încrederea în sine poate fi reconstruită cu paşi mărunţi, cu mici victorii zilnice. Micile victorii (trezitul cu 5 minute mai devreme, alergatul cu 500 m mai mult, plecatul de la birou cu 10 minute mai repede, un pas în plus în direcţia obiectivului nostru) ne reconstruiesc sentimentul de încredere în forţele proprii şi ne deschid calea spre victorii din ce în ce mai mari şi semnificative pentru viaţa noastră.

Astăzi este uşor să găseşti sprijin în această direcţie. Persoanele care au nevoie să fie responsabilizate, pot apela la serviciile unui Life & Performance Coach care are exact această misiune personală, de a însoţi oamenii în drumul spre obiectivele lor şi de a-i sprijini să obţină claritate.

CG : Unde te pot gasi persoanele care doresc sa te contacteze? Ce sfaturi sau urari ai pentru noi si cititoarele noastre la final de interviu?

DA : Pot fi contactată pe pagina personală de Facebook Diana Amza , pe pagina oficială a Supermămicilor alergătoare – proiectul meu de suflet Super Mamici Alergatoare sau chiar la adresa personală de e-mail: amzadiana21@yahoo.com .

Le-aş ruga pe cititoarele tale să îşi dea libertatea să viseze mai mult şi să rămână conectate la viziunea lor asupra vieţii pe care doresc să o trăiască. Vor observa că lucruri magice vor începe să se întâmple şi Universul va conspira la transformarea viziunii lor în realitate.  Datoria lor este să se menţină în mişcare, să acţioneze, dar să nu se preocupe de Cum? vor ajunge la destinaţie – asta este datoria Universului, el va găsi calea cea mai scurtă şi cea mai potrivită pentru el.






 Puteti sa ne impartasiti chiar voi povestea voastra sau a altor fiinte dragi din viata voastra.

Va astept cu drag emailurile voastre pe adresa demoazele.contact@yahoo.com .

Pe curand,

Claudia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu