luni, 17 iulie 2017

♥ Opt luni de iubire infinita alaturi de Selene ♥



Da...ati citit bine ...deja micuta Selene are opt luni. Nu imi vine sa cred cum zboara vremea de cand ea a aparut in viata noastra. Timpul are o alta valoare acum si totul se invarte in jur ei.

Doamne...nici nu stiu de unde sa incep ♥ Parca ieri venea pe lume. Eram atat de emotionati, ne gandeam cum o sa fie. Acum puiutul creste si nu va pot descrie in cuvinte cate sentimente pot sa te incerce in fiecare zi. Ce pot sa va marturisesc este ca Selene este o dulceata de fetita, dupa care ma topesc zilnic mai ales acum cand mai spune si Mama si Tata ♥ Nici nu stiu ce ador mai mult la ea : gurita si cei doi dintisori, falcutele, mocutele care le face, ochisori senini, manutele si piciorusele pufoase, modul in care gungureste. 

Nu imi imaginam vreodata cat de mult iti poate schimba viata un omulet si de cata iubire putem fi in stare. Avem atat de multe de invatat de la copilasi. Am realizat datorita Selenei ca poti sa fi fericit si sa te bucuri din lucruri extrem de simple, am invatat ca totul se face cu rabdare si atunci cand este momentul potrivit, am invatat ca daca faci pasi marunti poti ajunge departe, dar sigur. Am invatat sa iubesc neconditionat, am invatat ca nimic nu este imposibil si chiar daca pare o adevarata aventura, este cea mai minunata aventura a vietii. 

Scumpa mea, iti doresc sa ai parte de multe lunite de poveste in continuare ♥ Sa fii sanatoasa, pentru ca asta este cel mai important pe lume, restul o sa vina la vremea lor! Trebuie sa ai incredere in fortele tale!

Sa fii om bun si sa cresti frumos, iar noi te vom sustine neconditionat, sa te bucuri de adevaratele valori ale vietii si sa iti pastrezi firea vesela si zambetul cristalin toata viata!

Te iubim la infinit, micuto ♥♥♥

Mama & Tata


*************

Multumim Diana Stancu Photography pentru aceste minunatii de poze

************
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu