vineri, 20 octombrie 2017

Seminar "Calatorie In Jurul Siluetei" In Scop Caritabil


De curand, in timp ce rasfoiam virtual noutatile de pe facebook, mi-a atras atentia un eveniment extrem de frumos. L-am citit cu mare interes si nici nu am mai stat pe ganduri, imediat am contactat-o pe Alexandra Filip, initiatoarea acestui seminar. Mi-am dorit sa dau o mana de ajutor si asteptam si alti doritori care sa se alature cauzei.

Sa o luam cu inceputul ca sa intelegeti exact despre ce este vorba. ♥ Iata mai jos exact relatarea Alexandrei :

House of Botticia este un atelier de creatie vestimentara.

Iubim arta, iubim sa aducem zambete celor care ne trec pragul, iar sloganul nostru este unul pe masura... "We bring out the DIVA in you!". 

Luna aceasta aniversam primul an de la inaugurarea atelierului, un an care a trecut incredibil de repede si in care am invatat foarte multe.

Eu, Alexandra Filip, designer vestimentar am placerea de a va invita la cel de-al treilea seminar sustinut de mine, "Calatorie in jurul siluetei". Ceea ce se va întâmpla diferit de această data este faptul ca impreuna vom putea aduce bucurie copiilor cu dizABILITATI de la Casa "Sf. Maria" Carani. 

Cei care se ocupa de acesti copii sunt niste oameni minunati, sunt asemenea unei familii. Am cunoscut o parte dintre copii si am fost cu adevărat impresionata. Au un zambet molipsitor. 
Cum ii putem ajuta? Persoanele prezente la seminar pot face o donatie, in functie de posibilitati, daca doresc sau pot achizitiona un tricou cu mesajul "#CosmicChild", iar 50% din incasarile provenite din vanzarea acestor tricouri vor merge spre Casa "Sf. Maria" Carani. Tricourile #CosmicChild se pot achiziționa de către oricine doreste sa ajute acesti copilasi. Se livrează oriunde in tara si avem toate mărimile disponibile. 

Pentru ca totul sa fie cat mai transparent, la eveniment va fi prezent si un reprezentant al centrului, care o sa vorbeasca despre activitatile si terapiile copiilor. 

Curand mai multe detalii!

Locurile pentru seminar sunt limitate, rezervarile se fac printr-un mesaj privat sau la 0749543445. Ne puteti contacta si pentru detalii despre acest proiect!

Eu o sa fiu acolo si mai jos regasiti si o parte din creatiile Demoazelei care vor putea sa fie achitionate si un procent de 50 % din vanzari va merge catre acesti copilasi minunati.

Ce spuneti de cateva ore petrecute intr-o atmosfera fashion, puteti realiza si o tura de shopping si in acelasi timp facem si o fapta buna? Cine o sa fie prezent/a acolo?

Va asteptam cu mare drag ♥♥♥

Data : 28.10, sambata 15:30
Adresa : Stefan Octavian Iosif nr 26 , Timisoara

Evenimentul il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu